De Bodde > Onze School > Ouderraad

Ouderraad

De ouderraad van de Bodde bestaat uit een aantal enthousiaste ouders en teamleden. Zij ondersteunen de school bij niet-lesgebonden activiteiten. De ouderraad is hierin zeer betrokken en vervult daarmee dan ook een onmisbare rol.

De ouderraad komt zes keer per jaar bijeen om te praten over nieuwe ideeën en activiteiten zoals het sinterklaasfeest. De ouderraad zorgt voor de organisatie van activiteiten en na afloop voor een nabespreking.

Heeft u vragen, ideeën of aandachtspunten voor de ouderraad, dan kunt u een mail sturen naar ouderraad.debodde@biezonderwijs.nl of bekijk de folder voor verdere informatie.

Samen grenzen verleggen

We zetten ons in voor de ontwikkeling en groei van onze leerlingen. We moedigen nieuwsgierigheid aan en willen graag dat iedereen nieuwe dingen leert en ontdekkingen ervaart.